Więcej

Mecz otwarcia Stadionu Opolskiego wyprzedany w zaledwie 90 minut!

Mecz otwarcia Stadionu Opolskiego wyprzedany w zaledwie 90 minut!
Mecz otwarcia Stadionu Opolskiego wyprzedany w zaledwie 90 minut!Stadion Opolski, facebook.com/StadionOpolski
Jak poinformowała Odra Opole, bilety na oficjalne otwarcie nowej areny piłkarskiej rozeszły się błyskawicznie. Do sprzedaży trafiły o 10, a przed południem nie było już żadnego. Teraz chętni bez wejściówek muszą liczyć na ewentualne zwroty.

Odra Opole zaczyna dziś wiosenne rozgrywki Betclic 1. Ligi w roli gospodarza, ale pierwszy mecz zagra w Niecieczy z tamtejszym Bruk-Betem Termalica Nieciecza. Tak samo będzie na początku marca, gdy mecz 22. kolejki z GKS-em Tychy odbędzie się na Górnym Śląsku

Dopiero w kwietniu Odra wróci do Opola, ale już nie stadion przy Oleskiej, lecz na nowy Stadion Opolski. Przeciwnikiem będzie Polonia Warszawa, ale mecz ligowy nie będzie pierwszym w historii najnowszego polskiego stadionu. Ten zaszczyt przypadnie towarzyskiemu spotkaniu z 1. FC Magdeburg, które odbędzie się 21 marca. 

Bilety na mecz otwarcia trafiły do dystrybucji dziś, a zainteresowanie przekroczyło oczekiwania. W ciągu 90 minut wyprzedały się wszystkie, co potwierdziła Odra Opole. Z pewnością pomogły rozsądne ceny (najdroższy bilet bez zniżek to 40 zł) oraz atrakcje towarzyszące. Piłkarskie widowisko będzie połączone z koncertami m.in. Krzysztofa Zalewskiego, Feel czy Gromee.

Odra zbliża się także do granicy 2 tys. sprzedanych karnetów na pozostałe mecze rundy wiosennej, co oznacza, że samych fanów ze stałym abonamentem będzie mniej więcej tylu, ilu od początku sezonu chodziło na Oleską. Do regularnego zapełnienia trybun sporo jeszcze brakuje – widownia mieści 11 600 osób.

Stadion Opolski jest w trakcie ostatnich przygotowań do otwarcia po budowie trwającej od 2021 roku. Zaprojektowany przez 90 Architekci i GMT obiekt kosztował przeszło 200 milionów złotych i wyróżnia się „sukienką”, czyli rozchyloną fasadą zapraszającą do środka. Ma być najbardziej zielonym obiektem piłkarskim w Polsce dzięki szerokiemu użyciu m.in. fotowoltaiki (ma pokryć całe codzienne zapotrzebowanie) oraz pomp ciepła.